ברוכים הבאים למכללת

המרכז להכשרה חינוכית

ברוכים הבאים למכללת

המרכז להכשרה חינוכית

אודות המכללה

0
בוגרות
0
קורסים
0
תלמידים

במרכז להכשרה חינוכית תמצאו מגוון לימודי תעודה בתחומי החינוך וטיפול ה-בלתי פורמליים, המאפשרים לבוגרנו להשתלב בעשייה החינוכית הן בתוך המערכות השונות והן באופן עצמאי, תוך מענה מלא לאוכלוסיית היעד.

כל הקורסים הינם מעשיים ומשלבים בין כלים פרקטיים להבנת המנגנון התיאורטי שעומד מאחורי התהליך. למעשה, כבר במהלך הקורס משתלבים הבוגרים בעשייה בשטח ומגיעים לתוצאות משמעותיות. המרכז להכשרה חינוכית מלווה את הבוגרות באופן צמוד ודואג לעמוד לרשות הקהילה שלו בכל שאלה או התייעצות.

ביקרת פה בעבר?

איזה יופי שבחרת להיכנס לפה פעם נוספת, אני מבינה שאתם מתלבטים, בודקים, משווים וזה מדהים בעיניי. אני רוצה להאמין שאם אתם כאן, משהו בכל זאת מושך אתכם לבית שלנו. (מאמינה מאוד באינטואיציה ) ומה שאתם צריכים זה טיפה יותר דיוק, לראות איך זה משלב באמת בחיי היום יום שלכם
אני יכולה לומר לכם שהכי קשה זה לעשות את הצעד, אחר כך, כשאתם כבר נמצאים בתוך התהליך, הכול הרבה יותר פשוט. בייחוד שיש מי שכבר העביר את התהליך פעמים רבות ויודע לכוון אתכם בכל שלב.

איך ממשיכים מפה ?

לשיחה בעדיפות גבוהה – עם מועד חזרה מהיר

מה תפגשי באתר

איזה כיף שבחרת להתרשם מהמכללה שלנו, אם את/ אתה כאן, אתם וודאי נמצאים בשלב בחיים בו אתם מחפשים להרחיב ידע מקצועי בתחום בו אתם עוסקים, לשנות כיוון תעסוקתי או אולי לקבל כלים לסייע לילד הפרטי שלכם. אני שמחה לבשר לכם שהגעתם למקום נכון.

במשך שנים רבות הכשרנו מאות אנשי מקצוע בתחום החינוך המשלים, למדנו את התחום ופיתחנו תכנים ייחודיים, העומדים בדרישות בשטח ובסטנדרט גבוה של איכות.

אפשר לומר שמצאנו את השילוב המדויק בין למידה חווייתית לכלים הכי פרקטיים ומה שתכלס צריך בשביל לעבוד בביטחון במהלך ואחרי הקורס. גם למי שמחפש פיתוח מקצועי וגם למי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום.

איך מתחילים ?

לשיחה בעדיפות גבוהה – עם מועד חזרה מהיר

יתרונות המכללה

מכללת און ליין בפריסה ארצית

אפשרות לשלב בין לימודים לחיי משפחה ועבודה. מסלולים גמישים, קבוצות קטנות, מודול ידידותי למשתמש. כל השיעורים מוקלטים לצפייה ללא הגבלת זמן.

הסבה מקצועית והכשרות אנשי חינוך

שיטה מוכחת וייחודית לקריירה בתחום החינוך המשלים, כמקצוע נוסף או כפיתוח מקצועי לעוסקים בחינוך

מודול ייחודי- עובדים ישר בסיום ההכשרה

ייעוץ וליווי במהלך ואחרי הקורס, שילוב בפרויקטים למתאימים, בניית תוצרי שיווק, חממה עסקית לבוגרים, סיוע בפתיחת קליניקה

ערכות עבודה וחומרים לשטח

כל קורס מלווה בחומרי למידה ועבודה לשטח: אתר קורס מקיף עם סיכומים, דפי עבודה ומשחקים. ערכות ייחודיות לשיטה. בכל קורס משולבים מוצרים מוכנים לשימוש מידי בשטח כסדנה או כתוכנית.

הכשרת אנשי מקצוע

מסלול לימוד ייחודי- מגן חובה- חטיבת ביניים, אשר מכשיר מורות להוראה מתקנת בשיטת למידה מאמנת. לאורך הקורס ייחשפו הסטודנטית להליך עבודה שלם – משלב מיפוי והבנת אופי קשיי הלמידה ועד ליישום פרקטי בשטח, באופן מדויק וחוויתי.
הכשרה מקיפה עם ליווי צמוד, בהוראה מתקנת בחשבון, לגילאי היסודי. לאורך הקורס יעברו הסטודנטים בכל התחנות המשמעותיות בלמידה מתמטית ויידעו איך לעבוד עם מתקשים, משלב המיפוי ועד כלים פרקטיים וחווייתיים. כל השעורים מותאמים ללמידה עצמית מבחינת מבנה ואורך ומלווים בחומרי למידה ומשחקים, הוא כולל מתוכו סדנת כפל קבוצתית בשיטת לימוד ייחודית.
הכשרה ייחודית בתחום מבוקש עם צורך הולך וגובר. לאורך הקורס יבינו הסטודנטים תהליכים רגשיים והתנהגותיים הנוגעים בסביבת בית- בית ספר כדוגמת קשב וריכוז, התפרצויות זעם, סרבנות, חרדת לימודים, יבינו קצת לאפיין, לאמן ולתת מענה מותאם וקצר מועד לכל קושי. השיטה הנלמדת בקורס אינטגרטיבית, הדרגתית, חווייתית ומשולבים בה עקרונות מניתוח התנהגות, פסיכולוגיה חיובית וכלים אימוניים משלימים
מסלול מקיף ומלא למי שמעוניינת לפתוח מסגרת חינוך פרטית כדוגמת צהרון, משפחתון, גן או להשתלב במסגרת פרטית קיימת עם תעודה מקצועית וידע נרחב. לאורך הקורס ייחשפו הלומדים למודל עבודה ייחודי, החל מהיבטים של ניהול והתנהלות למול גורמים שונים ועד לתכנים ייחודיים למסגרת המיועדת: פעילויות העשרה ובניית סדר יום, תכני התפתחות מוטוריים ודידקטיים, תזונה ובניית תפריט, ניהול עסקי ופיננסי של המסגרת, שיווק והתנהלות למול הורים ועוד.
מסלול הכשרה מקוצר, מוקד ומעשי לאנשי חינוך המבקשים לשלב בעבודתם ביצוע וקריאת אבחונים הקורס נוגע בהיבטים פרקטיים:, החל משלב הכרות הלומד ועד חשיפה והתנסות בסוגי אבחון שונים. כמו כן יעסוק הקורס בהיבטים רגשיים והתנהגותיים המלווים את התהליך ובשיתופי פעולה אפשריים למול גורמי מקצוע, הורים ואנשי חינוך. קבוצות קטנות, ליווי צמוד וחומר תיאורטי נלווה.
הכשרה ממוקדת ומעשית לבעלי ניסיון ולמי שעושה את צעדיו הראשונים, בתחום מתפתח עם דרישה הולכת וגוברת. במהלך הקורס ייחשפו הסטודנטים ליתרונות העבודה הקבוצתית, יבינו כיצד יוצרים תוכנית, קובעים מטרות, מבדלים את חבריי הקבוצה ומתייחסים להיבטים חברתיים, רגשיים והתנהגותיים. המודל הנלמד מועבר בגובה העיניים, תוך מקום לדיון ודוגמאות ומשלב כלים פרקטיים וחומרי עבודה מגוונים לכל תהליך קבוצתי שתבנו.
מסלול מיוחד למורים ואנשי חינוך “קורס אבחון דידקטי והוראה מותאמת” תוכנית לימוד מקיפה וייחודית, אשר מכשירה מאות אנשי חינוך בשנה. מותאם כמסלול פיתוח מקצועי, לצד הרחבת תחום עיסוק. (מוכר לגמול) מסלול סינכרוני, גמיש ומדורג, המאפשר לשלב לימודים עם עבודה וחיי משפחה אפשרות למסלול מואץ של כ- פעמיים בשבוע

מידע מקצועי

לימוד חוויתי של צבעים

תהליך הלמידה של שמות הצבעים דורש אספקטים אקדמיים ופדגוגיים מסוימים אחת מהדרכים המועילות ללמד ילדים לזכור שמות של צבעים היא יצירת חוויות חיוביות. חוויות אלו

קרא עוד »

מה אומרים הבוגרים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
דילוג לתוכן