תיאום עין יד
תיאום עין-יד הוא תהליך נוירולוגי מורכב השולט בכמות רבה של פעילויות בחיי היום-יום, כולל כתיבה, אחיזה, ותפעול כלים. בעוד שהתחום נחקר רחבות בפסיכולוגיה ובנוירולוגיה, ישנם עדיין הרבה חסרונות בהבנת המכניזמים הבסיסיים והקליניים של תיאום זה.
תיאום עין-יד הוא תהליך נוירולוגי מורכב השולט בכמות רבה של פעילויות בחיי היום-יום, כולל כתיבה, אחיזה, ותפעול כלים. בעוד שהתחום נחקר רחבות בפסיכולוגיה ובנוירולוגיה, ישנם עדיין הרבה חסרונות בהבנת המכניזמים הבסיסיים והקליניים של תיאום זה.
לקות למידה, או “הפרעת למידה ספציפית” כפי שהיא מוגדרת ב-DSM-5, היא מונח שמכיל בתוכו מגוון רחב של קשיים והפרעות בתחומים שונים של הלמידה.
חרדה לימודית היא מצב רגשי המשפיע על יכולת התלמיד לקלוט ולעכל מידע בסביבה הלימודית. היא מהווה נושא מרכזי במחקר הפסיכולוגי והחינוכי, ויכולה להשפיע על ביצועים אקדמאיים ועל התפתחות אישית. .
מופנמות ומוחצנות הן מיתרים בקשת האישיות, ולכל אחת מהן יש השפעה רחבה היום יום, בחברה ובחינוך. כיצד ניתן לזהות את תכונות האישיות שלך, ואילו כלים יש לנו להתמודד עם התכונות האלו
המונח הקשר הרטיבי מתייחס לאופן שבו אנו משתמשים בסיפורים כדי להבין ולהסביר אירועים בחיים שלנו ולהעניק להם משמעות בגישה הנרטיבית, הזיכרון אינו רק אוסף של פרטים, אלא “סיפור החיים” של אדם
רוצים ללמוד משהו חדש במהירות ובקלות? תפסיקו לשנן כמו תוכי ותתחילו לחשוב על אירוע יוצא דופן למערכת החושים שלכם. טיפ ראשון בסדרת מאמרים בנושא למידה וזיכרון