מידע חדש למול ישן בתפקודי זיכרון

אחד הדברים שאנחנו כל הזמן מדברים עליו בשיטת למידה מאמנת הוא נושא הזיכרון. והיום אני רוצה לחדד שני מונחים שאנחנו כמי שממפים ועובדים עם ילדים עם קשיי למידה, צריכים להכיר.
בכלל כל נושא הזיכרון הוא אבן יסוד חיונית וחשובה, בעיקר בשלבי רכישה. ולא פעם, עבודה נכונה, הדרגתית ומותאמת שנעשה באפיק הזה, תביא תוצאות יותר מכל דרך אחרת.

שני דברים שנבדוק, כשאנחנו בונים תוכנית זיכרון, כחלק משיפור תהליכי למידה
האם למידת מידע חדש, גורעת ממידע ישן
האם זכירת מידע ישן, מפריעה למידע חדש
מחכה לשמוע איך עובד לכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן